nosrat-logo

از چنده لا تا جنگ

«از چنده‌لا تا جنگ» بازگویی جریان دوستی‌ها و رفاقت‌ها و ارتباط بین پرستاران و ارتباط با رزمندگان، همچنین غم‌ها، شادی‌ها، تحولات و ازدواج آنها در جبهه‌های جنگ تحمیلی است و چنان جذاب تنظیم شده که خواننده را تا پایان با خود همراه می‌کند.

شمسی سبحانی از آغاز جنگ ایران و عراق تا اواخر سال ۱۳۶۴ در مناطق جنگی جنوب، به عنوان نیروی داوطلب سپاه به امدادرسانی مجروحان جنگی مشغول بوده است.
راوی در این کتاب به ذکر خاطرات تلخ و شیرین از ایام حضور خود درکردستان و همچنین مناطق جنگی جنوب پرداخته و به عملیات های فتح المبین، بیت المقدس، خیبر، والفجر مقدماتی و والفجر یک اشاره میکند.
«از چنده لا تا جنگ» خاطراتی از دوران کودکی، مبارزات انقلابی، دوران آموزش امدادگری در بیمارستان لقمان، اعدام پاسداران توسط کومله ها، نفوذ یکی از نیروهای کومله در بیمارستان اللّه اکبر، بازدید از مناطق آزادشده و عملیاتی هویزه و محل شهادت دکتر چمران در دهلاویه، راه اندازی بخش رختشویخانه بیمارستان شهید کلانتری اندیمشک توسط راوی و خاطراتی از آن روزها، مسلمان شدن یکی از نیروهای امدادگر مسیحی، ازدواج راوی با یکی از نیروهای سپاهی، و … را در خود جای داده است.

نویسنده

گلستان جعفریان

ناشر

سوره مهر

تعداد صفحات

172

قیمت محصول

15000

تاریخ به روز رسانی

۱۴۰۲/۰۱/۲۹