nosrat-logo

دلتنگ نباش،شهید روح الله قربانی

کتاب حاضر فراز هایی از زندگانی شهید مدافع حرم، روح الله قربانی می باشد. که حاصل مصاحبه های مولف با همسر شهید و نزدیکان ایشان است.

مجموعه کتاب های مدافعان حرم صحنه ای است که در آن، حیات سرمدی ایثارگران فرازمینی در منظر مخاطبان به نمایش درآمده تا تاکیدی باشد بر اینکه همیشه پرچمدارانی هستند که بیرق حقانیت اسلام ناب محمدی (ص) را تحت زعامت سلاله ای از تبار درخشان ولایت، به هر قیمتی بر دوش کشند.
کتاب حاضر فراز هایی از زندگانی شهید مدافع حرم، روح الله قربانی می باشد. که حاصل مصاحبه های مولف با همسر شهید و نزدیکان ایشان است.
فکر مهران خیلی مشغول بود. نمی‌دانست کدام راه را انتخاب کند. می‌خواست با روح الله مشورت کند و نظرش را بپرسد. پاتوقشان شب‌ها بعد از ساعت خاموشی، در بالای ساختمان ممنوعه بود… -تو می‌گویی برویم یا بمانیم و درسمان را ادامه بدهیم؟ من فکرم مشغول است، نمی‌دانم کدوم را انتخاب کنم. روح الله نگاه نافذش را به مهران دوخت و گفت: «آره، باید زودتر وارد کار بشویم. معلوم نیست قضیۀ سوریه تا کی باشد، باید زود خودمان را برسانیم. الان که سوریه پیش آمده، وقت ماندن و درس خواندن نیست. باید برویم و برسونیم خودمان را»… روح الله خیلی نگران بود. مدام به زینب می‌گفت: «دعا کن آنجایی که دوست دارم، بیفتم» شهادت رسول خیلی چیزها را برایش روشن کرده بود. از خدا می‌خواست آنچه برایش صلاح است و دوست دارد، نصیبش کند.

راوی

محمد رضاعلی

نویسنده

زینب مولایی

مدت زمان

9 ساعت و 31 دقیقه

قیمت محصول

25000

تولید کننده کتاب صوتی

انتشارات روایت فتح

حجم دانلود

523

تاریخ به روز رسانی

1402/04/27