nosrat-logo

راض بابا

کتاب صوتی حاضر، روایت شخصیت دختری نوجوان است. دختری که تمام تلاشش را به کار می بندد تا در زندگی اول باشد. در شانزدهمین بهار عمرش حادثه ای رخ میدهد و او را در رسیدن به خواسته اش کمک می کند؛ انفجاری که در سال 1387 در حسینیه سیدالشهدای شیراز رخ داده و نقطه اوج زندگی او را رقم می زند.

شهیده راضیه کشاورز دختری شانزده ساله بود که در یازدهم شهریورماه ۱۳۷۱ در مرودشت شیراز به دنیا آمد. خانواده او به خاطر ارادتی که به حضرت فاطمه (س) داشتند، نام دخترشان را از میان یکی از القاب حضرت انتخاب کردند. پس از سال‌ها و گذشت زمان، راضیه بزرگ شد و به دختری نوجوان تبدیل شد. به گفته دوستان، خانواده و اطرافیانش او همواره تلاش می‌کرده تا به پدر و مادر خود احترام بگذارد، در هر زمینه‌ای بهترین باشد و هیچ‌گاه دست از تلاش و مطالعه برندارد.

راضیه تا پیش از آنکه بهار عمرش خزان شود، در حوزه‌های مختلفی همچون ورزش کاراته، مسابقات قرآن و دروس مدرسه موفقیت‌های بسیاری کسب کرده بود. سرانجام در فروردین ماه ۱۳۸۷ زمانیکه در حسینه کانون فرهنگی رهپویان وصال شیراز حضور داشت، بر اثر انفجار یک بمب تروریستی به شدت زخمی شد و پس از هجده روز تحمل درد، بر اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

کتاب راض بابا روایتی زیبا و شنیدنی از زندگی راضیه کشاورز است که پس از مصاحبه با خانواده او نگاشته شده و سیر زندگی این دختر نوجوان تا زمان شهادتش را پوشش داده است.

نویسنده

طاهره کوه کن

راوی

فاطمه محمدی

مدت زمان

3 ساعت و 27 دقیقه

قیمت محصول

12000

تولید کننده کتاب صوتی

سماوا

حجم دانلود

290 مگابایت

تاریخ به روز رسانی

1402/04/27