nosrat-logo

عاشقانه‌ای برای 16ساله ها

عاشقانه ای برای 16 ساله ها؛ داستان زندگی دختری نوجوان که تمام تلاشش را به کار می بندد تا در زندگی اول باشد. در شانزدهمین بهار عمرش حادثه ­ای رخ می ­دهد و او را در رسیدن به خواسته ­اش کمک می­ کند. انفجاری که در سال 1387 در حسینیه سیدالشهدای شیراز رخ داد، نقطه اوج زندگی او را رقم زد.

شهید راضیه کشاورز 11 شهریور 1371 در ظهر گرم تابستانی همزمان با نوای ملکوتی اذان ظهر در مرودشت شیراز به دنیا آمد. والدینش به خاطر ارادتی که به خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) داشتند نام راضیه را برایش برگزیدند. روزها یکی پس از دیگری سپری می‌ شدند. راضیه بزرگتر می‌ شد و با وجودش شور و نشاط مضاعفی به خانه می‌ بخشید. راضیه تا قبل از بهار 16 سالگیش موقعیت های چشمگیری را در زمینه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد.

عاشقانه ای برای ۱۶ ساله ها؛ داستان زندگی دختری نوجوان که تمام تلاشش را به کار می بندد تا در زندگی اول باشد. در شانزدهمین بهار عمرش حادثه ­ای رخ می ­دهد و او را در رسیدن به خواسته ­اش کمک می­ کند. انفجاری که در سال ۱۳۸۷ در حسینیه سیدالشهدای شیراز رخ داد، نقطه اوج زندگی او را رقم زد.

شهید راضیه کشاورز ۱۱ شهریور ۱۳۷۱ در ظهر گرم تابستانی همزمان با نوای ملکوتی اذان ظهر در مرودشت شیراز به دنیا آمد. والدینش به خاطر ارادتی که به خانم فاطمه زهرا (سلام الله علیها) داشتند نام راضیه را برایش برگزیدند. روزها یکی پس از دیگری سپری می‌ شدند. راضیه بزرگتر می‌ شد و با وجودش شور و نشاط مضاعفی به خانه می‌ بخشید. راضیه تا قبل از بهار ۱۶ سالگیش موقعیت های چشمگیری را در زمینه ورزش کاراته، مسابقات قرآن و درس و تحصیل کسب کرد.

نویسنده

سعیده سادات اکبری

تعداد صفحات

286

ناشر

شهیدکاظمی

قیمت فروش

000, 45

قیمت با تخفیف

40, 500

تاریخ بروزرسانی قیمت

1401/08/03