nosrat-logo

فخر ایران زمین

در کتاب افتخار ایران نوشته محمد مکاریان اصل سرگذشت دکتر شهید محسن فخری‌زاده را می‌خوانید و مجموعه اشعار پرداخته شده به این شهید بزرگوار.

شهادت پدیده‌ای است که فقط افراد مخلص خداوند می‌توانند به آن دست یابند و خوشا به حال آنان که شربت شهادت می‌نوشند. در این کتاب سعی کردیم فعالیت و نحوه شهادت یکی از عزیزترین دانشمندان ایران را به تحریر در بیاوریم، دانشمندی که با رفتنش ایران را در غم و اندوه خود فرو برد و تنها افرادی که از شهادت این دانشمند شاد و خوشحال بودند دستگاه‌های اطلاعاتی غرب و رژیم صهیونیستی بودند. بر اساس شواهدی معلوم بود که عوامل موساد رژیم صهیونیستی در ترور این دانشمند عزیز ما نقش پررنگی داشتند. دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده که یکی از برجسته‌ترین دانشمندان ایران بود که بعد از کلی فعالیت خالصانه در راه صنایع موشکی و هسته‌ای ایران سرانجام در ۷ آذر ۱۳۹۹ در شهر آبسرد به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید والامقام دکتر محسن فخریزاده زاده ۱۳۳۶ شهر قم استاد فیزیک هسته‌ای دانشگاه امام حسین و یکی از برجسته‌ترین دانشمندان موشکی و هسته‌ای ایران بود. نام او به عنوان یکی از ۵ شخصیت ایرانی در فهرست ۵۰۰ نفره قدرتمندترین افراد جهان که از سوی نشریه آمریکایی فارن پالیسی منتشر شده بود. شهید محسن فخری‌زاده همچنین از دانشمندان موثر حوزه تحقیقات علمی کشور بود. دکترفخری زاده ۷ آذر ۱۳۹۹ در بلوار مصطفی خمینی شهر آبسرد استان تهران توسط مزدوران عوامل غرب به شهادت رسید.

موضوع

روایت پیشرفت

نویسنده

محمد مکاریان

ناشر

دیبا دخت

تعداد صفحات

148

قیمت محصول

30000

تاریخ به روز رسانی

۱۴۰۲/۰۱/۲۹