nosrat-logo

محمد جواد و شمشیر ایلیا

در یک ماجراجویی دینی که با اتفاقات فانتزی همراه شده، ما را با پسربچه‌ای به نام محمدجواد آشنا می‌کند؛ آن هم در یک شب عجیب که صدایی از زیر زمین خانه آنها به گوش می‌رسد.

اما محمد جواد نه آن شب و نه شب بعد بلکه پس از چندین شب، مخفیانه پا به زیر زمین می‌گذارد و اولین کسی که ملاقات می‌کند، برهان است، کسی که با او به باغ قصه‌های قرآن می‌رود و با شخصیت‌های معنوی آشنا می‌شود.

«محمدجواد و شمشیر ایلیا» روایتی فانتزی از یک ماجراجویی دینی است.

پسربچه‌ای به نام محمدجواد فکر می‌کند از زیرزمین خانه‌شان صداهای عجیبی می‌آید و این سروصداها مال آدم‌فضایی‌ها است. او تصمیم می‌گیرد یک‌بار برای همیشه تکلیف این موضوع را روشن کند. به همین دلیل یک‌شب که پدر و مادرش به عروسی دعوت شده‌اند و او در خانه تنها مانده، به زیرزمین می‌رود. اما پیش از رفتن نامه‌ای می‌نویسد و علت این تصمیمش را توضیح می‌دهد. او بعد از رفتن به زیرزمین با موجودی به اسم برهان آشنا می‌شود که او را به یک سفر معنوی می‌برد.

ویژگی اصلی رمان «محمدجواد و شمشیر ایلیا» رویکرد آن به قرآن است. رویکردی که تازگی و بکر بودن، شاخصه اصلی آن است. محمدجواد به باغ قرآن می‌رود و در آنجا با شخصیت‌های معنوی و قرآنی زیادی آشنا می‌شود.

نویسنده

فاطمه مسعودی

ناشر

جمکران

تعداد صفحات

220

قیمت محصول

60000

تاریخ به روز رسانی

۱۴۰۲/۰۱/۲۹