nosrat-logo

مرغداری در میدان جنگ

کتاب مرغداری در میدان جنگ با نثری طنز روایت خاطرات مواجهه رزمندگان لشکر 17 علی‌بن‌ابیطالب (علیه السلام) قم را با انواع حیوانات خزیدنی و چریدنی و پرندگان، روایت میکند.
خاطرات روایت شده در این کتاب که با قلم سید سعید هاشمی و تصویرگری اسماعیل چشم‌رخ اثری جذاب را خلق کرده است، واقعی و بر اساس خاطرات رزمندگان نوشته شده است.

کسانی که به جبهه‌های دفاع مقدس می‌رفتند در تمام مدت مشغول عملیات و انجام ماموریت نبودند. روزهای بسیاری از حضور جبهه همراه بوده با آموزش، تمرین، نگهبانی و آماده سازی برای شروع عملیات جدید. گاهی یک نیروی بسیجی سه ماه به آماده‌سازی مشغول بوده تا اینکه زمان عملیات فرامی رسیده است. در این مدت اتفاقات فراوانی برای آن‌ها رخ می‌داده است. این اوقات بیکاری زمینه‌ساز رفاقت‌ها و هزاران مشغله‌ای بوده که برای سرگرم نگه داشتن خود انجام می‌دادند.

در این میان حضور سرزنده و شوخ بسیجی‌ها سبب می‌شده تا اتفاقات طنز و خنده دار زیادی در میان این افراد رخ دهد. از شوخی‌ها و بازی‌هایی که بین خودشان طراحی می‌کردند تا گذر زمان را کمتر متوجه شوند و همچنین بتوانند روحیه همرزمان خود را در این شرایط سخت حفظ کنند. سید سعید هاشمی تصمیم گرفته با جمع آوری خاطرات خنده دار و شیرینی که برای رزمندگان افتاده به نسل جوان نشان دهد که جبهه‌های جنگ ایران جلوه‌های دیگری غیر از آن حالت‌های تضرع و خودسازی داشته و حالات معنوی بسیجیان سبب نمی‌شده تا از شوخی و خنده نیز فروگذاری کنند. کتاب «مرغداری در میدان جنگ» از جمله آثار این نویسنده است که مشتمل بر ماجراهای شیرین متنوعی است که برای مخاطب نوجوان نوشته و تصویرگری‌های بسیار زیبایی نیز دارد.

نویسنده

سید سعید هاشمی

ناشر

جمکران

تعداد صفحات

226

قیمت فروش

000, 88

قیمت با تخفیف

200, 79